I'm Not Special But I'm Limited Editions .
Saturday, 31 March 2012, ϟ 0 shout(s)

Assalamualaikum .

My name is Diyana Haryani ( Actually , it is not my really name ) I am young 13teen girl . Aku duduk dekat Puchong je . Ermm , act , aku dah banyak delete blog aku sebab blogskin buat hal ! Dafuq ! Aku stress time blog aku buat hal ==" . Aku harap blog yang kali nieh takdek buat hal ! Okeyh .

Aku diberanakkan kat Klang , Selangor . Aku ada banyak member yang sporting . Member-2 aku sumenye best-2 belaka nak babi . Aku sayang member-2 aku nieh . Nak tengok tak wajah-2 comel diorang . Alah , boleh je .
Ini jee gambo yang lawa aku ada . Yang lain macam ntahpape  jee . Aku akan share satu persatu pasal diorang .

Kayy , kawan baik pertama aku , namanya Faeza . Dia tu comel gila weyh . Pastu gelak cam pontianak lebih kurang macam aku lee . Aku sayang die nieh gila-2 weyh . Kalau die merajuk , aku rasa bersalah . Kalau aku merajuk aku yang rasa bersalah . ==" . Tahun depan insyaallah die pindah sekolah :( . Takdek kawan la aku lepas nieh .. Isk Isk :'( . Tapi aku tetap akan jadikan die kawan baik PERTAMA aku !

Lepastu , ada sorang lagik kawan aku , nama die Nur Aishah . Die nieh ada secret admire , tapi sampai sekarang taknak ambik . Aku cukup tak paham ngan budak sorang nieh . Hensem budak tu , tapi taknak ambik . Cepuk kang ! Die nieh baik macam malaikat ! Err , tapi kadang-2 kalau die period .. Aku poen takot weyh !

Ini jelah untuk hari nieh . Paklong ngan Maklong aku nak datang . Jadik , aku kene jadik waiter hari nieh . Lagipun , aku dah malas nak taip . Kbyebye . Assalamualaikum ! :)

new past