Bila Lah Dapat Melantak Titanic 3D ?
Friday, 20 April 2012, ϟ 0 shout(s)



Assalamualaikum .

Member-2 aku kebanyakan kempunan nak tengok 7 petala cinta . Apa yang spesial sangat pon zku taktahu . Yang aku pulak terkinja-kinja nak tengok Titanic 3D . Nak ajak kawan aku ? Jangan harap diorang nak tengok . Nak ajak babah aku ? Adoyaii , tunggu sampai aku terberak pon jangan harap . Nak ajak ibu aku ? "Ajaklah babah .. Kalau babah nak , kita pergi la tengok ." .. Buat sakit hati je ayat tu .

Kau nampak tu ?

Bilalah aku nak pergi tengok movie nie yee .. Nak tunggu HBO ? Jangan harap .. Ada tu memang ada la tapi 3D spectacles nak cari mana baby ? Kempunannya aku ni . Macam manalah 3D punya rupakan ? Nak tengok tak muka Jack Dawson merangkap laki aku tu ? Haa .. Ini dia !

Ini time muda weyh .. Time tua , dah takmacam dulu dah . Ini dia time tua !
Hoho . 

Kau nak tengok tak Kate Winslet merangkap madu aku tu .. Dulu punya lah melecun tapi sekarang lagi cantik .

                                                            Time muda ..
Masih lawa ..

Melambaknya aku share kat mung .. Kawe kempune nak tengok cerita Titanic 3D ni !

*Harap-2 bole tengok !*
Kbye , Assalamualaikum !

new past