Skype !
Saturday, 14 April 2012, ϟ 0 shout(s)

Assalamualaikum readers :)

Memang aku tak menafikan yang hari ini sangat panas ): . Aku tak sanggup nak keluar rumah nak pergi mana-2 . Panas gila hari ni ! Haishh ! Hujanla sikit ya allah . Kalau hujan sikit sejuk la bilik aku ! Ini dah mcam kat Mesir dah aku rasa . < Apa kene mengena dengan tajuk ? >


Back to the real story Diyana ! Oke ! Malam tadi aku berskype dengan si qiela .. Gila-2 je kitorang malam tadi .. Huahua ! Macam baboon aku gelak .. Best jugak erk skype nieh ! Haha ! Aku gelak sangat-2 la semalam ............. < Takada cerita dah > < No more ayat aku nak letak >

Sebenarnya , aku boring sesangat nieh ! Takada benda nak buat ! Where's your book ? Ahahah ! Aku malas nak tengok buku ! Aku kan dah terlebih pandai ! < Sila Mntah Hijau  > .. Aku asyik melantak sandwich yang mak aku buat pagi tadi .. < No more ayat nak letak dah > .. Nak aku stop sampai sini ke ? Ahaha ! Yolah .. Aku stop .. Bubye .. Assalamualaikum !

new past