Tak Belajar !
Wednesday, 25 April 2012, ϟ 0 shout(s)

Assalamualaikum .

Syok gila weyh hari ni . Rasa macam nak tumbuk je kakak-2 dan abang-2 kelas 4sc1 tu ! Tau la korang tengah study extra class . Tapi student petang nak pakai kelas mana weyh . Tahu la budak pandai ! Last-2 1 Alamanda berambus pegi dekat surau . Tak belajar langsung weyh . Aku , zaki , danil , kamil , aishah , haziq ngan acap main hide-in-seek . Macam stupid ajo !

Lepastu , kitorang buat hari sukan dalam surau tu . Mentang-2lah takada orang . Yang ada pon 1 Alamanda je kot . Kepada adik-2 , jangan ikut kak diyana ni ye . Aku macam naik gila apabila aku letih main sorok-2 tu . Lepastu , kitorang main nyanyi-2 pulak dalam tu . Dah buat macam istana sendiri dah ! Waduuuuuh !

Dalam banyak-2 orang , ketua kelas kitorang yang nama asnazul dan lebih dikenali sebagai tajul , Dok diam baca buku kau tahu ! Sejuk perot mak dia mengandungkan dia 9 bulan 10 hari youuuu !

Aku dah letih menaip . Assalamualaikum !

new past