Yuna Inspired !
Friday, 20 April 2012, ϟ 0 shout(s)

Assalamualaikum readers (:

Aku boring sebenarnya . Takada cerita nak cerita sebenarnya . Tapi aku tetap nak post something eventough something yang stupid ! Okey , You see that title ? If you don't want to read my entry , just get out from my house ! Haha ! Joking !

Yuna is the one of biggest name in the world aku rasa ! Some people kata yang orang bertudung ni takboleh pegi jauh sebab taklaku . Tapi Yuna ni bole provekan kat kita semua yang sekarang ni dia ada kat LA ! *Ouhmygosh* Las Vegas tu weyh( Los Angeles) ! Aku menghitung hari je bercita-cita nak ke LA ! Kepada sesiapa yang tak tahu pasal Yuna ni .. I will share some pictures of Yuna that I've get it from Google Image ! *Akusaja speaking sbbnak practice* *Pandai aku speakingkan?* *Muntahbiru*


                                     Tangkap gamba macammane pon , she still comeup beautiful (:
Yunalis Zaraii


Banyak jugak aku share gamba dia kat kauorang . Ada member aku kata dia ni taklawa pon . But for me , she always beautiful . My mom kata , "Yuna ni kalau bergaya baru lawa , but kalau tak bergaya , dia taklawa sangat " .. That what my mom said .. Tapi , bagiaku dia sentiasa cantik . Aku dah terikut-2 fesyen tudung dia tu ! Aku suka apa yang dia pakai !

Aku harap dia akan terus berjaya sehingga akhir nyawa dia . Aku harap dia sentiasa ingat tuhan sebab tuhan yang banyak membantu dia (:

That's for today .. Yuna Inspired ! Assalamualaikum !

*Maaf jika speaking salah ! Aku practice saja *

new past