HOLIDAY TIME !
Friday, 25 May 2012, ϟ 1 shout(s)

Assalamualaikum !

How are you ? Dah makan ? Dah mandi ? Dah gosok gigi ? Dah ..... Kemas bilik ? Dah tolong mak ? [ banyak pulak soalan aku ni ] . Oke , first thing exam dah habis . Stelah 2 minggu exam dan 2 minggu melantak buku hari-2 . So now , just tunggu results je . Itu yang aku kecut perut ni .

Hermm . Holiday dah semakin datang .. Wadduh-3 ! Tak sabonya aku ! Saturday nanti , babah nak bawak gi Johor sebab kawan dia kawen . Tapi , kawennya hari Ahad . So , sabtu tu tidur hotel la larling ! Lama tak tidur hotel . [ Haha , kesian gila aku ] .

Haa , cuti ni aku malas nak balik kampung sebab takde line internet kat sna ! [ Hate that ! ] . Kalau nak internet kena tunduk merayu kat ayah aku then dia kasi broadband ! Wadduh-2 ! . Korang apa cerita ? Holiday kat mana weyh / Aku holiday sini-2 je .

Masa holiday nanti , aku nak ajak ayah aku tengok wayang cerita The Avengers . Aku teringin nak tengok weyh . Bilalah dapat tengok kan ? Hew-hew ! Kehabisan Idea . So , Happy Holiday uols ! Assalamualaikum !

new past