1- Activity By Geng Anni
Saturday, 9 June 2012, ϟ 2 shout(s)

Assalamualaikum .

Sihat ? Kalau taksihat pergi makan ubat . Oke . Nama aku Diyana Haryani . Apa ? Kau kata nama aku taksedap ? Godaii // Aku dilahirkan di bumi yang nyata lagi wujud yang diciptakan oleh Allah . Aku dberanakkan dekat Klang pada 20 Okt . Apa ? Sama befday dengan aku ? Cium sikit . Kdah . Aku seorang yang berkulit putih tapi kekuning kuningan . Bukan demam kuning ye ! Tinggi aku 145 cm . Aku tahu aku pendek ! Diam ! Berat aku 35 kg . Aku tahu aku ringan . Taklayak masuk The Biggest Loser Asia kan ? Takpa aku redha .

Aku ada ramai kawanbaik yang berbangsa cina , melayu , sabah , sarawak and .. India takda lagik . Kawan aku ada perangai yang , kelelakian , kelembutan , kesopanan dan kesusilaan . Aku ada kawan yang macam hampeh ! Otak biru ! Nama dia takboleh bagitahu . Nanti awek dia serang aku kau nak cakap apa . Dibuatnya awek dia simbah asid kat aku , dah tak cun dah aku . *Sila Muntah Sampai Berdarah . Aku bukannya cun pon . Nak tengok ? Jap !

Mata awak takboleh merah lagi ke ?
Itulah aku dan aku ada 7 batang je dalam dunia ni . Bytheway , aku terjumpa satu pelanduk aku masa aku tengah holiday dengan family . Rupa dia , tinggi dia sebijik macam aku . Aku sangat teruja . Oke . Aku ada berlambak kawan baik dan semua kawan baik aku tetapi ada satu manusia yang aku anti sangat dengan dia . Nama dia takboleh dibagitahu . Kang propaganza datang cari aku habis muka aku masuk TV . Jengjengjeng ! Nasib baik Propaganza , kalau Melodi ? Nak cakap apa . Jatuh maruah aku sebagai budak cun . *Muntah kaler biru banyak-2 ! Kawan aku nama dia Faezatul , Nur Aishah , Siti Aishah , Aqilah , Syazwani , Zaki , Nana dan sebagainya . Gambo dia ada . Kejup !
Nur Aqilah.com
Faezatul.com

Aishah Sallehuddin.com
Comel tak kawan aku ? Comel mcam aku kan ? *Muntah berdarah-darah ! . Haha ! Oke cakpa pasal Geng Anni ni . Memang best tau group ni . Every week ada activity . Yang aku cerita kat korang baru activity pertama . Activiti kedua Coming Soon . Oke . Aku dah letih menaip . Aku dah kehabisan idea . Aku harap idea aku dah cukup lawak nak mampos dah ! Assalamualaikum !

Nota kaki : Kalau taklawak buat-2 lawak sudahhh !

new past