Am I Wrong ?
Sunday, 12 August 2012, ϟ 2 shout(s)

Assalamualaikum :)

Lama tak update pasal cerita sendiri :) Hermm . Nak cerita punnns serba salah tapi , saya ta tahu nak cerita kat sesiapa . If cerita dekat member-2 , diorang buat stupid je . If cakap dengan kucing saya , dia bunyi " Meow! Mew!" . Hermm . Cerita jerlah .


Actually , this is about ma friends . Hermm . When I talk with them , I listen carefully but , when I want to express my feelings by them, do not seem to care at all. Saya rasa lonely . Kalau nak cakap sakit hati tu ada la jugak tapi nakbuat macammana . I think they are the best in my life but maybe I am wrong .


Saya rasa sedih gila . *Wipe tears . Kenapa mereka tak pernah faham saya ? Then , bila saya pergi dekat group member lain . And , saya sembang dengan someone yang boleh dengar saya . Saya boleh nampak jelingan diorang dekat saya . Kenapa diorang jeling saya sedangkan saya takthu apasalah saya dekat diorang . Then , diorang tinggalkan saya time recess , time waktu solat and paling sedih sekali , diorang tinggalkan saya dalam kelas and diorang balik . * Menangis tak berlagu . Feel lonely la .


Please , jangan buat saya macam tu . Saya rasa sangat-2 dipinggirkan . Saya sayang diorang tapi diorang buat cambodo dengan saya . Saya sedih . I don't know wat to do . I think I was like girl that is not useful anymore . Sekarang saya ada blog . Saya boleh luahkan perasaan saya kat sini tapi tak semua . I feel very sad !



new past